Amsterdam - Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Bou Mo Tess Krijger - WaarBenJij.nu Amsterdam - Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Bou Mo Tess Krijger - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Johannesburg

Door: Bou

Blijf op de hoogte en volg Bou Mo Tess

28 December 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Voordat we uberhaupt op Schiphol zijn, slaat de motor van ons vervoer abrupt af. Vlak voor de afslag Schiphol de vluchtstrook op. ANWB bellen. Komen over 30 min. Willen we niet op wachten. We pakken de bagage en brengen die over de vangrail. We nemen afacheid van onze dierbare chauffeur en voelen dat we hem een beetje in de steek laten. Rugzakken als vanouds op en de pas erin. Binnen 20 min betreden we de vertrekhal en ontmoeten we Tess, Liz en Malou. Even later checken we de bagage in. Van de marechaussee mogen we door. Aan de koffie oma gebeld om de autopech te melden.
Om 11 uur hangen we in de lucht na een korte vertraging. Wind mee landen we om 21.40u in Johannerburg. Jimmy pikt ons na wat telefoontjes op van het vliegveld zodat we tevreden om 23.30 inchecken in, jawel, Genesis. Fijne kamer voor de 1e nacht. Klok gaat op African standard (GMT+2). Doen nog wat mail en als een blok vallen we in slaap.

• 29 December 2013 - 10:47

Ellie:

Hoi Mo, Bouw en Tess,

Wat een avontuur om mee te beginnen!! Als dit een voorbode is van jullie hele reis dan zullen jullie een onvergetelijke reis gaan beleven.
    Ik ga jullie op de voet volgen en hoop dat jullie een fantastische reis gaan beleven.
    Hele dikke knuffel.
    Ellie XXX

• 29 December 2013 - 14:31

Ans Weterman:

Wat een vervelende start. Ook voor Bou zijn vader. Maar gelukkig is alles goed gekomen, hij is weer heel en veilig thuis en jullie gelukkig op tijd op Schiphol. We zijn gisteren naar de film van Mandela geweest dus hebben het beeld van Afrika weer op ons netvlies. Prachtige beelden dus geniet er goed van.
    Groetjes paps en mams weterman

• 30 December 2013 - 15:41

Lia :

Hemel nog aan toe. Daar kan je alleen van dromen als je te veel getafeld hebt.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie in gedachten zag en een beetje de slappe lach kreeg.
    Een goed begin, dat belooft veel.
    Voor nu super fijne dagen. geniet!
    Big Hug. Lie